خرید لباس ترک

برچسب ها
فروش لباس مجلسی و پیراهن زنانه - جدیدترین مدل های لباس مجلسی - خرید آنلاین لباس مجلسی - لباس مجلسی ارزان و شیک - لباس مجلسی دخترانه - لباس مجلسی باکیفیت و ارزان - شومیز مجلسی - لباس ماکسی - مدل لباس زنانه - پیراهن مجلسی - فروشگاه اینترنتی لباس ارزان - لباس ترک دخترانه - عمده فروشی لباس ترک - خرید لباس مردانه ترک - لباس های راحتی ترک - لباس ترک ارزان - لباس های راحتی دخترانه - فروش عمده لباس ترک - خرید لباس زنانه ترک - پوشاک بچه گانه ترک - فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه - فروشگاه اینترنتی لباس کودک - فروشگاه اینترنتی لباس زنانه - لباس ترک زنانه - فروش عمده لباس زنانه - عمده فروشی لباس - لباس های راحتی زنانه - لباس زنانه ترک - لباس های راحتی - پوشاک زنانه ترک - لباس مجلسی - لباس مجلسی ارزان - لباس مجلسی کوتاه - لباس مجلسی بلند - مدل لباس مجلسی زنانه - انواع مدل لباس های مجلسی - لباس مجلسی با قیمت مناسب - لباس مجلسی زنانه - لباس مجلسی گیپور - لباس مجلسی شیک - انواع لباس مجلسی - فروش انواع لباس مجلسی - فروش ست های دو نفره - لباس های ست خانوادگی - ست های دو نفره - ست های خانوادگی - ست پدروپسر - ست پدر و پسر - ست مادرودختر - انواع لباس ترک - لباس سایز بزرگ - تیشرت نخی - ست مادر و دختر - پوشاک مردانه ترک - عمده فروشی لباس زنانه - ست مادر و دختر - لباس پسرانه ترک - بهترین برندهای ترک - بهترین برندهای ترکیه - شاهین لر - فروش لباس مردانه ترک - عمده فروشی لباس های ترک - مزون جدیدترین مدل لباس - عمده فروشی لباس های زنانه - پولکان - فشن سکرت - برند آنیت - رولی پولی - خرید لباس ترک - فروش لباس زنانه ترک - بایدون - لباس مردانه ترک - سوکسه - آنیت - سکسن - ایپک تنیم - برند ایپک تنیم - برند رولی پولی - ایپکتنیم - لباس مجلسی ترک - فروش عمده لباس - فروشگاه اینترنتی لباس ترک - لباس اسپورت ترک - فروشگاه پاپیون برند ترک - برند کوتا - الیتول - پوشاک اسپورت ترک - کمترین قیمت عمده فروشی در ایران - مزون جدیدترین مدل لباس ترک - برند ترک آنیت - برند ایپکتنیم - کمترین قیمت عمده فروشی
کمبود ۶ ماده مغذی را در صورت تان تشخیص دهید
71 بازدید
شنبه ۳۰ دي ماه ۱۳۹۶
کمبود ۶ ماده مغذی را در صورت تان تشخیص دهید
خرید لباس ترک زنانه | فروشگاه لباس ترک | لباس ترک مردانه

کمبود ۶ ماده مغذی را در صورت تان تشخیص دهید

 
 

پوسیدگی لب‌ها یکی از نشانه های کمبود آهن است 

 

مقصران فقر مواد مغذی در بدن، تنها مصرف غذاهای فراوری شده و رژیم های غلط نیستند. حتی ممکن است زمانی که یک رژیم غذایی متعادل را دنبال‌‌ می‌کنید، برخی از ویتامین‌ها و املاح طبیعی بدن تان را از دست بدهید.

 

برای پی بردن به کمبود مواد مغذی در بدن، شما نیاز به انجام آزمایش های دوره‌ای خون دارید. در عین حال‌‌ می‌توانید برخی از این کمبودها را از روی صورتتان نیز تشخیص دهید. وقتی بدن شما برخی مواد مغذی را از دست‌‌ می‌دهد، صورت شما شاید اولین جایی باشد که در مورد این کمبودها به شما هشدار‌‌ می‌دهد:

 

کمبود ویتامین ب ۱۲:

کمبود این ویتامین در میان گیاه خواران بسیار رایج است. کمبود ویتامین ب ۱۲ اغلب باعث تغییر رنگ پوست و رنگ پریدگی‌‌ می‌شود. سایر نشانه‌ها عبارتند از خستگی، از دست دادن اشتها، تنگی نفس و اسهال. اگر‌‌ می‌خواهید فقر ویتامین ب ۱۲ را درمان کنید، به دنبال مصرف بیشتر ماهی، گوشت بدون چربی، پنیر، ماست و غلات غنی شده باشید. اگر رژیم های غذایی گیاهی را دنبال‌‌ می‌کنید، مکمل های ویتامین ب ۱۲ را با مشورت پزشک مصرف کنید.

 

کمبود ویتامین سی:

ویتامین سی نقش حیاتی در بدن دارد؛ سیستم ایمنی بدن را تقویت‌‌ می‌کند و باعث بهبودی سریع زخم‌ها و حفظ سلامت استخوان ها‌‌ می‌شود. کمبود این ویتامین باعث خونریزی لثه ها‌‌ می‌شود. بهبود آرام زخم ها، خشک شدن موها و ایجاد لکه های قرمز روی پوست از دیگر علائم فقر این ویتامین است. اگر هر کدام از علائم فقر ویتامین سی را دارید، میوه ها، سیب زمینی، انواع توت ها، فلفل، بروکلی، اسفناج و مکمل های ویتامین سی را به رژیم تان بیفزایید. مصرف روزانه ۷۵ میلی گرم ویتامین سی به زنان و ۹۰ میلی گرم به مردان توصیه‌‌ می‌شود.

 

کمبود ید:

کمبود این ماده معدنی منجر به چشم های پف آلود‌‌ می‌شود و کم کاری تیروئید را نیز به همراه دارد. افرادی که دارای کمبود ید هستند، ناخن های شکننده را تجربه‌‌ می‌کنند و ممکن است به راحتی دچار اضافه وزن شوند. شما‌‌ می‌توانید در صورت ابتلا به این علائم، مصرف هرچه بیشتر زغال اخته، لوبیای سیاه، میگو، توت فرنگی و ماست را در نظر داشته باشید.

 

خرید لباس ترک زنانه | فروشگاه لباس ترک | لباس ترک مردانه

کمبود ویتامین ب ۱۲ اغلب باعث تغییر رنگ پوست و رنگ پریدگی‌‌ می‌شود

 

کمبود امگا ۳:

خشکی پوست بخصوص در فصل زمستان رایج است. اما اگر پوست شما خشک تر از حد معمول باشد، به آن معنی است که اسیدهای چرب امگا ۳ را به میزان کافی دریافت‌‌ نمی‌کنید. مصرف کم این اسیدهای چرب چین و چروک صورت شما را نیز افزایش‌‌ می‌دهد. منابع این اسیدهای چرب عبارتند از ماهی، دانه های کتان، دانه های چیا و گردو.

 

کمبود آهن:

پوسیدگی لب‌ها یکی از نشانه های کمبود آهن است. نشانه های دیگر عبارتند از خستگی، سرماخوردگی های مکرر و درد زبان. کمبود ریبوفلاوین نیز‌‌ می‌تواند خشکی لب‌ها را به همراه داشته باشد. شما‌‌ می‌توانید ریبوفلاوین را از راه مصرف ماهی قزل آلا، بروکلی، پنیر، و بادام به دست بیاورید. آهن نیز در حبوبات، آجیل، اسفناج و مکمل های آهن وجود دارد.

 

کمبود بیوتین یا ویتامین ب ۷:

موهای خشک و نازک‌‌ می‌تواند به شما هشدار دهند که دچار کمبود این ویتامین هستید. جدا از ریزش مو، نشانه مشخص دیگر کمبود بیوتین صورت پف کرده با توزیع چربی غیر طبیعی و راش های قرمز است. مطالعه‌ای که توسط دانشگاه هاروارد انجام شده بیوتین را به عنوان یکی از مواد مغذی ضروری برای حفظ استحکام، بافت و ظاهر مو عنوان کرده است. منابع غذایی سرشار از بیوتین شامل بادام زمینی، جگر، برخی سبزیجات، برگ چغندر سوئیسی، تخم مرغ پخته، و زرده تخم مرغ خام است.

منبع : بیتوته

برند ها
اشتراک در خبرنامه
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
خرید لباس ترک زنانه | فروشگاه لباس ترک | لباس ترک مردانه
تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
خرید لباس ترک زنانه | فروشگاه لباس ترک | لباس ترک مردانه
خرید لباس ترک زنانه | فروشگاه لباس ترک | لباس ترک مردانه
خرید لباس ترک زنانه | فروشگاه لباس ترک | لباس ترک مردانه
 کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه آنلاین پاپیون می‌باشد
می خواهید عضو شوید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحيح وارد نمائيد
عضو هستید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحيح وارد نمائيد
رمز عبور را فراموش کرده ام
پشتیبانی آنلاین
0
خرید لباس ترک زنانه | فروشگاه لباس ترک | لباس ترک مردانه
خرید لباس ترک زنانه | فروشگاه لباس ترک | لباس ترک مردانه
خرید لباس ترک زنانه | فروشگاه لباس ترک | لباس ترک مردانه
نظرات کاربران
پاپیون04134760680papyonco.irpapyonco.ir - حشحغخدزخ.هق - صصص.حشحغخدزخ.هق